tisdag 19 oktober 2010

Tankar från oss

Harry tänker:
Idag är en väldigt speciell dag... Det är nämligen precis ½ år sen jag och Stina träffades första gången! Så idag har jag tänkt på allt roligt vi gjort tillsammans och hur bra vi trivs ihop. Tiden går så fort, vi ute i skogen och springer, tränar en hel del och myser massor framför brasan. Livet är verkligen helt fantastiskt och jag är säker på att det kommer fortsätta :P




Stina tänker:
Alltså jag fattar inte!!! Vad är det vi firar idag?? Det skulle ju i och för sig kunna va att vi har haft över 2000 läsare på bloggen, eller så är det att Harry & Husse kom 3:a på KM:et i söndags! Men jag vet inte... Dom har till och med klippt mig idag, fast jag inte tycker det är så kul! Jag menar, jag är ju snygg som jag är! Hoppas nån förklarar för mig snart... Jag ska försöka få kontakt med Harry (han bara pratar en massa minnen idag) :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Stina och Harry till era 6 månader ihop. Kanske ska vi säga GRATTIS till matte och husse oxå och hoppas att det blir många år för Er allihop tillsammans. Får inte glömma kissarna dom har ju delat livet med er oxå.
Många kramar till Er all 6 <3 :)/Maud

Anonym sa...

Wow, 6 månader redan! Jättegrattis till hela stora familjen. Ni är jättegoa (ni som jag har träffat iaf;)

Kram Åstorparinnan