lördag 18 september 2010

Jag skäms!!!


Och med det menar jag inte att jag gjort något dumt och fått skäll!!! Jag skäms för Harry...
Idag var Harrys första tävling i lydnad och han och Husse har tränat inför detta lite extra.
Själv är jag inte så mycket för det där... jag menar, det är till och med förbjudet att få godis under tävlingen och varför ska jag lyda om jag inte tjänar något på det!?!
...tyvärr har nog jag inspirerat Harry lite mycket.... Han lyssnade inte alls!!
Och vi vet inte vad som hände med Husse! Igår kväll när vi gick till sängs var han helt normal, men när vi vaknade och tills tävlingen var slut kände vi inte igen honom!
(Matte säger att det har med hans nerver att göra, hoppas det inte är något farligt?)
Men nu är allt som vanligt igen och vi kan alla pusta ut :p

Inga kommentarer: