fredag 27 augusti 2010

Skynda, skynda!!!


Nu är det bråttom!!
Vi har kännt att vi bortprioriterat att leta efter Husse, då vi haft så många andra uppdrag, men nu måste vi skynda oss att hitta honom!!
Vi fick mail från honom idag och han har blivit galen...
Läs själva:

Hoppas allt ær bra med er dær hemma och att matte ær snæll.
Jag pratade med henne idag eller det ær ju igår nær ni læser detta. eller det beror på!
Før det ær ju idag før mig och i går før er, hmmm konstigt det dær och sen ær det ju dag før mig nu och natt før er så nær jag sæger dag så menar jag natt eller jag menar dag men det ær natt... Tror jag kom av mig lite dær... konstigt det hær med nattskift..
Hon berætta att ni hittat på en massa saker igår eller idag eller ja det var nog igår men det blir ju i førregår før mig...

Jag førstod att ni har det bra...
Saknar er och Hælsa matte att jag Ælskar henne...

//Husse

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nu får ni leta snabbt, han verkar lite "konstig" och kan inte stava rätt, han måste nog komma hem så matte får ta hand om honom lite.Han längtar nog efter er jättemycket och vill gosa med er.Leta på fort. Kramar från fan/Maud