onsdag 3 augusti 2011

Äntligen är semestern snart slut!!

Snart är det slut på semester och Matte och Husse säger att vi ska njuta av de sista dagarna, men dom motarbetar mig HELA tiden!!!
Som igår, då kom Carin hem till oss, hon hade med sig Tyra som ser ut precis som jag... nästan i alla fall!! (Jag är såklart snyggare!!)
Tyra kallas för "Tyra Tyrann", men det måste vara fel... det ska väl vara "Carin Tyrann"!!
Det är inte första gången hon kommer med sina saxar och kammar och torterar mig...
I flera timmar höll hon på och Matte hotade med att köpa likadana grejer!!

Se här så synd det är om mig....




Och dom andra bara retades, skrattade, slappade och vilade...




På kvällen åkte vi till Mattes Mor & Far, dom har en damm... Jag HATAR att bada och Harry fick återigen njuta av de sista dagarna på semestern...




Men vet ni snart är det inte semester längre och då, då ska jag njuta av att bara ligga och vila när Matte och Husse jobbar :P

Inga kommentarer: