måndag 15 augusti 2011

Det finns gränser!!

Bara för att man har skaffat sig en Matte trodde jag inte att hon fick göra precis som hon ville...
Vad jag kan minnas har jag aldrig tidigare gnällt, utan snällt ställt upp och gått ut med henne på morgon- kvälls- och diverse andra promenader. Ibland har det istället varit Husse som behövt ut och vi har ställt upp även då...
I våras kom Matte helt plötsligt på att hon ville springa istället och vi ställde upp...
Men idag tog hon priset... Ni förstår inte hur mycket det regnar ute!!!
Vi trodde först att hon inte ville gå sin "Morgon-runda" utan fortsätta ligga i sängen med oss och mysa...
Jag vet inte vad som hände... Jag trodde vi var överrens... Men hon skulle bara ut!!!
Jag höll emot, men hon gav sig inte...
Så nu har jag tvingat Harry att hålla med mig om att Matte och Husse får gå ut med varandra i såhär dåligt väder :P







1 kommentar:

Husse sa...

Matte kan gå ut sj i stället... så kan vi andra ligga in och mysa :p